Alla inlägg den 8 januari 2014

Av jennifer - 8 januari 2014 19:22

Jazzo: en shettis som jag red när jag var 11 tror jag....    Han var super snäll lite shettis och han flyttade när jag knappt ridit på honom i 1 år :/ det var jätte jobbigt när jag fick veta det för jag älskade han så mycket!! men nu går han på en ponnyridskola med småbarn som  rider han så det är super kul :)


mozart: en fälttävlanshäst (irlänning) jag red en kort tid för han var för svår för mig han var otroligt haspig till sättet så jag slutade på han efter 1 månad ungefär men hälsar på han ibland :)


smurf: en fälttävlanshäst (varmblod) stod i samma stall som mozart jag red han i 3 månader han var inte lika hett som mozart för att mozart var 5 år så han var ung. men smurf är 15 år men tävlar fortfarande.


//jennifer

Av jennifer - 8 januari 2014 19:13

Hur mycket väger du?
37 för jag äter inte så ofta kanske 5 gånger i veckan och då är det nåt litet jag äter så lite att det snart blir farligt :/


Hur lång är du?
160-159 pretty sure not longer than that and not shorter then that.


Högsta du hoppat?
1 m och jag gör aldrig om det!!


Rider inte du smurf längre?
nopp, han flyttade.


Har du fått mens?
jopp har haft det i 2 år.


Favoritdjur?
häst och sengångare


Har du nåt tips på het ponny?
ras elr?? isåfall russ


//jennifer

Av jennifer - 8 januari 2014 17:31

frågor från sara!


Bästa kompis?

Har inga bästa kompisar!


Varför äter inte du längre?

Jag vet inte jag ha mått dåligt en längre tid så jag slutade äta helt då men nu mår jag bara illa när jag ser mat men jag måste äta iallfall! såklart... ;)


vad heter hon som äger lakrits?

jag tänker inte säga hennes namn ifall hon inte vill vara med på bloggen.


Dina dyraste par av skor?

ett par från Buffalo.


Är ragdolls dyrare än birma?

ja det är dom ragdoll kan kosta allt från 8000 och uppåt och birma är lite billigare. jag har en ragdoll.


Vad skulle du döpa din son och dotter?

anastasia eller anna-belle. James eller hector.


fråga från min mamma


varför gör du inte dina läxor!!!???

för att jag inte orkar ;)

Av jennifer - 8 januari 2014 17:05

Av jennifer - 8 januari 2014 16:51

Jag var ute hos annika en stund och fancy är halt så jag tog hand om henne lite borstade och mockade och så... Blev ingen ridning för jag hade jätte ont i knät så jag hoppade över det men imorgon blir det nog ridning tror jag :) Fancy står på box för hon får inte äta ifred eftersom hon är låg i rang så sparkar dom bara imott henne hela tiden så hon får inte äta så det krossar verkligen hjätrat när dom gör så eftersom hon är så small så är det jobbigt att se när dom är så elaka mot henne. Önskar verkligen att jag kan få köpa henne vill verkligen ha henne även min mamma vill köpa henne för hon är så lugn och sansad himla hamonisk häst hon är också en travare så det är ovanligt att hon är så lugn som hon är. Dom i tyskland som äger henne har inte betalat på 3 månader och inte har man fått tag på dom heller varken mejl eller telefon! idioter!! Är dom tvugna att göra sig av med henne då ska jag se till att hon stannar kvar hon betyder mycket för mig. Får jag bara tillräckligt ihop med pengar från webbutiken så ska jag isåfall köpa henne om dom nångång gör sig av med henne men jag tror inte det i nuläget  skulle lätt kunna köpa henne!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards