Alla inlägg den 10 januari 2014

Av jennifer - 10 januari 2014 19:22

Har pluggat som en dåre i kultur och konst. 30. Frågor om konst och kultur, bland annat om Picasso och kultur i Italien. Shit vad jobbigt men det får man gott göra om man vill komma in på sin dröm skola ;) jag börjar så tidigt som möjligt för att annars har jag ingen chans alls att komma in där! Kan man inget om konst, litteratur och kultur då kommer man inte in där för 5 öre. Den skolan har en klädkod shorta, svarta fin byxor eller kjol, ballerina eller nån annan form av fin skor. Kommer man in där med converse och mjukis tröja förstör man skolans rykte :p fånigt men aja.

Av jennifer - 10 januari 2014 19:11

Har varit hos lakrits idag. Det gick galant jag körde på western idag  och han börjar ta galoppen mycket bättre på liten skänkel, nu behöver man bara spänna in låren så kommer han fram i galopp :) jag vill att det ska kunna gå att få fram han från skritt till galopp nån gång också. Igår tog jag hem hans utrustning för jag ville tvätta hans grejer och putsa han sadel nu är grejerna så gott som nya :) Annika fick ett super fint pannband av mig i julklapp och då var hon tvungen att köpa ett träns som matchade till pannbandet det blev ett svart med orange på nosbandet :D super fint!! Hon gillar att ha matchat har jag märkt liksom röda, blåa, rosa, vita och gröna träns för att det ska matcha hästen  ;) jag borstade Fancy också hon är ju halt så vill ta hand om henne hon fick även 2 skopor med kraft. Jag vill köpa en ny grimma till Fancy där det står hennes namn på nosbandet, jag har hittat en tjej som  gör grimmor i läder och sen graverar/löder in namnet på hästen. Jätte snygga är dom vill köpa ett sånt till henne :)

 

//jennifer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards